Anita Kempen – Woonpunt

 

Ik ben Anita Kempen, HR-adviseur bij Woonpunt.

Ik en mijn loopbaan

Na het afronden van de Sociale Academie in 1988 ben ik gaan werken bij Humaniplan, een klein adviesbureau dat verantwoordelijk was voor de coördinatie van de samenwerking tussen Woningvereniging, gemeente, politie en bewoners in een ‘probleemwijk’ in Brunssum. Alle partijen samen hadden één gezamenlijk doel: de negatieve spiraal in de wijk doorbreken. Een unieke leerschool waar ik nog steeds met heel veel plezier aan terug denk.

Sindsdien heb ik altijd in de Volkshuisvesting gewerkt, bij verschillende bedrijven, in diverse functies, van uitvoering tot leidinggevende.

In 2005 heb ik de overstap gemaakt naar een staffunctie en ben ik negen jaar werkzaam geweest als kwaliteitscoördinator. In die rol was ik medeverantwoordelijk voor diverse projecten zoals de introductie van het KWH-huurlabel, het coördineren van de visitatie, de uitvoering van het medewerkersonderzoek en de implementatie van een nieuw primair informatiesysteem.

Eind 2013 heb ik de overstap gemaakt naar de afdeling P&O en vervul ik de functie van beleidsadviseur. Ik heb inmiddels een opleiding strategisch HRM gevolgd en de leergang strategisch P&O voor woningcorporaties afgerond en nog steeds ben ik lerende in dit brede en boeiende werkveld.

Waar ik blij van word

Samenwerken met betrokken collega’s, verbeteringen implementeren, medewerkers inspireren en enthousiasmeren, maar vooral het goede gesprek; wat wil de organisatie en wat wil jij als medewerker?Daar word ik blij van!

Het verbinden van de opgave van de organisatie met de drijfveren en kwaliteiten van de medewerkers vind ik een mooie uitdaging.

Ervaring heeft mij geleerd dat ik een goed inleveringsvermogen heb, doelgericht en pragmatisch ben altijd blijf leren en ontwikkelen.

Neem contact met mij op

E: a.kempen@woonpunt.nl

T: (088) 050 61 24